Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Nakousl jste velmi ožehavé téma, ale nenašel jste uspokojivé řešení. Vysvětlení není na krátkou diskusi; asi k těm dvě o Koránu budu muset napsat na toto další. Nedělám si patent na rozum, téma je značně složité.

0 0
možnosti
Foto

"Třeba že muslim nemusí být islamista" - tak tím jste mě dostal. A tak mi napadlo: může být muslim ateistou?

Můj spolužák z VŠ Abdul s námi chodil na pivo, vysvětlil nám, že Korán zakazuje víno a destiláty, ale o pivu v něm nic není.

Moje spolužačka žila desítky let v Sýrii. Vyprávěla nám při třídním srazu, že hodně děvčat, jakmile přijdou domů, shodí burku, obléknou triko a džíny a pustí si z magneťáku Beatles.

A naopak tu mám případ dvou studentek, které odmítaly chodit do zdravotky prostovlasé a účastnit se tělocviku. Věřím tomu, že to bylo na nátlak rodiny nebo nějakého zdejšího fanatika. A v tom je ono pověstné jádro zakopaného pudla.

1 0
možnosti
BH

Sluníčkáři absolutně nechápou, že když muslim dostane pokyn, tak nepřipadá v úvahu nesplnění! A to i v případě vraždění i své rodiny, natožpak nevěřících...

5 0
možnosti
LP

Také jsem viděl v nějakém filmu důstojníka SS jak dal židovskému dítěti čokoládu

6 0
možnosti
BH

A o tom to je! Co pak dělal po návratu do lágru se neukazovalo!

1 0
možnosti
ZU

A, jak poznáte, že to není tzv. spící buňka-Váš budoucí vrah.....

2 0
možnosti
Foto

Jak poznáte, že vás zítra nebo za rok nezabije váš soused?

4 3
možnosti
JS

Diskutujícím doporučuji blogy pana Hatema  Berrezouga . Aby jste věděli do čeho jdete. :-)

5 0
možnosti
LR

Ona dívka je skutečně jen obětí vlastních pohlavních pudů a je třeba ji spíše litovat, jak se nechala zblbnout...

2 1
možnosti
Foto

A ja jsem podle vas posuzovatel druhych ;-D;-D .. inu, asi tu divku duverne znate, ze

1 2
možnosti
JS

R^ sice dostanu hromadu minusů,ale je mi to jedno a Vám karma!

4 5
možnosti
OF

Dnes jsem si udělal test IQ po 2 pivech a probdělé noc, vyšlo mi celých 139

bodů.  Po přečtení vašeho článku musím ale říct :................

........že................ plně souhlasím !;-DR^

Nesouhlasných komentářů si nevšimejte. Jejich autoři vesměs v tomto testu

propadli.;-D Jedině Vladimír Kroupa dosáhl průměr kavakazské populace.

2 2
možnosti
OF

průměru kavkazské populace...

0 1
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1624x
Ajťák, muzikant, hnidopich, člověk, kterého zajímá, v jaké společnosti žije a v jaké budou žit a vyrůstat jeho děti. I přes všechen marasmus dnešních dnů stále věřící, že může být lépe než je.

Seznam rubrik