Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, z hospody jsem vyšel a nerad bych se do ní za tímto účelem vracel. :-)

0 0
možnosti
JH

Dobrá prvotina Vlasto a vítej mezi námi blogery. Dlouho jsem ale nic nenapsala, protože entuziasmus, kterým ty končíš ve svém blogu mě postupně přešel, ačkoli jsem s ním taky začínala!  Také jsem si myslela že to reálné JE!!! Že by se lidé měli více zapojovat do věcí veřejných, do politického života, rozhodovat o chodu země. Vystřízlivěla jsem a proto raději jdu na pivo do hospody a budu s ostatními nadávat a držet krok!!! Člověk i kdyby se tu postavil na hlavu, zatuchlý systém nezmění a krysy si své stlaní nenechají rozebrat!!! Jinak karma za článek, ať se daří :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1624x
Ajťák, muzikant, hnidopich, člověk, kterého zajímá, v jaké společnosti žije a v jaké budou žit a vyrůstat jeho děti. I přes všechen marasmus dnešních dnů stále věřící, že může být lépe než je.

Seznam rubrik